Inkommande samtal 02.54 från .....

Fördriver min tid framför datorn i mjuiskläder tittandes på olika klipp på Youtube samtidigt som jag vräker i mig salta pinnar!


Besökte Sveriges största varuhus tidigare idag, nämligen Ge-Kås. Denna trevliga, hemska, stressiga, och framförallt hektiska plats för människor som är ute efter billiga grejer. allt från tamponger till kexchoklad kan man fynda!



Har planer efter att ha fått ett väldigt roligt samtal inatt kl 02.54 att gå ut ikväll. Innerst inne vet jag exakt hur det kommer bli, Samma gamla folk som är ute och jag kommer sucka åt både stans utbud och min inbillning att det hade blivit bättre ca 01.14 och sedan bege mig hemåt igen utan att fått speciellt mycket ur kvällen. Men nu sitter jag här igen och hoppas på att det kanske kan hända något roligt just ikväll..... Så vafan....

Saknar Fröken Sara Snuttan Sturesson något så fruktansvärt mycket så det inte är sant. Hon är där borta på irland och passar barn typ, kommer hem om ett par veckor och då ska jag krama på henne. Saknar dig Gumman!!



Ta hand om er där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback