Lägenhet Hej Hopp!

Det har nu blivit bekräftat! Det finns läsare av min blogg!!



Inte mycket mer att tillägga än de tidigare dagarna i veckan. Måndagen är nu avklarad och känns som dagarna har fått ett par extra timmar och går ännu lite långsammare!



Det som jag tänkt på ända sedan jag flyttade hit men inte riktigt orkat ta tag i är nu förbockat med grön penna, Jag ska flytta in i en lägenhet! Weee... äntligen får jag den där lägenheten som jag så länge velat ha. Sen att jag ska dela den med en utav smålands och kanske Sveriges finaste tjejer, Emma gör det inte mycket sämre =) Kalas!





Kylan har tagiet ett fast grepp om Bjärnum och antagligen hela Skåne....detta kan bekräftas av röken från munnen och alla varma kläder. har dock ingen mössa och inget hår heller......gaaahhh!! Ända sedan jag styrde min kosa ner mot Sveriges södra delar har jag börjar prata och framförallt GÅ i sömnen allt oftare! Skrämmer mig lite.... Inte ofta man vaknar upp i vardagsrummet med täcke omkring sig och letandes efter Isak!


På Onsdag spelar Ark i Köpenhamn, sugen att dra dit men har varken tid eller pengarna för tillfället!




Christian " Dobbie" Hasselström är för mig lite av vad Björn hallberg är för På Spåret! Alltså hela behållningen för tanterna som trånar!
 Herr Hasselström & Jag....





Hepp! Puss!

image84

Ps. Igår blev en utav världens sötaste och bästa ungar ett år äldre!! grattis Julia! Hoppas vi ses snart! Kramar

Kommentarer
Julia

Hej Marcus! Tack för att du grattade mig på datorn. Mamma sa att du hade ringt. Det var synd att jag inte svarade men det som räknas är att du tänkte på mig när jag fyllde åtta år. Jag längtar efter dig. Kram Julia.

2007-10-27 @ 17:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback