Schlager Schlager....

Dagen är äntligen över och årets Höstshow har blivit presenterad....

Handlingen är förklarad,roller utdelade och alla har fått sina nummer tilldelade. Alla verkar nöjda i nuläget iaf. Hoppas verkligen att det kommer bli så bra som möjligt och att vi kommer att ha roligt den här perioden.
För min egen del vet jag inte riktigt vad jag ska säga, får nog smälta det ett par dagar och uttala mig efter det....hmmmm



Nu börjar allt, repa stämmor, måla scenografi, sy kläder och mycket, mycket mer!

Biljettbokning och mer Info : http://www.markarydsfolkhogskola.se/bjarnum/index.htm

image76




Jobbade sista helgen på liseberg i helgen. Var med både glädje och sorg, försökte få ut det yttersta av de och lyckades nog tror jag. Gick in för allt lite extra för vem vet, kanske aldrig mer kommer tillbak även om detta har varit en av de bästa sommrarna i mitt liv.....

Trevlig avslutningsmiddag på Wärdshuset med stor taco-buffé med smaskig dessert! Som vanligt blir Marcus blödig när det gäller att ta avsked även om det bara är för en kort tid. Haft som sagt den galnaste, roligaste och inte minst sjukaste sommaren i mitt liv. Kommer aldrig glömma den!

Träffade människor jag inte träffat på ett tag och det avr riktigt trevlig även om det rev upp känslor som man todde att man hade lämnat bakom sig, men man slutar aldrig att förvånas!


Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback