Skymtar en topp....


Dagen började sådär... vaknade upp till ett Bjärnum i Shock! Dimman låt tät samtidigt som temperaturen hade sjunkit och kommit till de stadiet då det börjat ryka från munnen så fort man säger något. Både mysigt och lite trist!
Faktiskt ganska fint när alla löven ligger på marken i varma gula/röda färger fast det skall dock inte vara någon vätska på dom, Då försvinner genast mysfaktorn.




Dagen har varit som en vanlig onsdag, varken hit eller dit, till vi skulle ha vår Dramalektion.
Det var nu dags för improvisationsdelen, Äntligen känner jag somm ändå sysslat en hel del med teater. Nu jävlar!
Gick ut hårt med bilen och senare frys. Fantastisk!
har inte kännt mig helt lugn och bekväm i varken dansen elelr sången för det itne vart min starka sida men nu har vi äntligen kommit igång med Dramalektionerna!

Eftermiddagen var det dags för en repetition av " Som man bäddar får man ligga", alltså vår TP pjäs som skall visas upp på fredag inför resten av klassen och lärarna. Som testpublik hade vi bjudit in de elever som går en showlinje i Markaryd som tillbringar sina onsdagar här på vår skola. Även några lärare inklusive vår dramalärare skulle se och ge feedback på det vi kunde göra bättre.

Alla i gruppen var taggade till tänderna och gick verkligen in i det, slutade med att det blev riktigt jävla lyckat. Nu får vi dock inte slappna av inför fredagens uppspel!!

Skönt att få den positiva feedbacken som jag fick, behövde verkligen det för att få till den där omtalade gnistan igen! Hejja!!



Nyss knaprat i mig ett saftigt friskt, KNAPRIGT äpple! älskar nämligen när mina äpplen är knapriga eller krispiga som är mer korrekt att säga. Vill nästan påstå att jag hatar mjöliga, Svenska äpplen, fan vi svenskar e sjukt kassa på att producera goda äpplen. Skärpning Reinfeldt!



Kyss!
Marcus är glad!! ( Studsar)


image59

Hittade en bild från jenny o min promenad på stranden då vi plötsligt hittade denna mystiska varelse!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback