Snart kommer det....

Jag börjar se ljuset i tunneln och känna doften av tunnelbannan.......




Tillbringade kvällen i min säng Emma, Anton, Isak och Christian och skrattade oss igenom ett antal avsnitt av 1991 års julkalender, Sunes Jul! Att denna fantastiska julkalender inte kommit till mig är lite smått oförståerligt!

Ibland är det skrattretande vilka fantastiska människor det finns..... kanske inte alla men dock de nämnda här ovan....trivs galet bra med dom! Snart blir vi sambos, Emma och jag..... hon är även en trogen läsare av min blogg så Halleluja!!


På väg till skolan sitter det en hund i trädgården och ylar....tror han vill ha en vän!



Inget att tillägga mer än lite fin-fina bilder från dessa två intesiva veckor av repetioner.

                                                       
                                                                                  Emma! Nya Sambo!!                                     





image88   Detta är vå egenhändigtgjorda Kramruta!
Precis vad det låter som, Känner man sig lite dyster och behöver en kram är det bara att ställa sig inom silvertejpen med hjärtan på ( som jag målat) så kommer det en kram!! det kan behövas en och annan kram under deaa vidriga förhållandena!


Imorgon är det sista dagen på dessa två veckor som både har gått snabbt som attans men även varit jävligt dryga.
Då väntar oss ett härligt lov på  9 dagar av lyx. Tåget går hem mot Falkenberg och med mig ska jag ha Sofia...
Världens bästa kvinna från Kinna!!





Hoppar på X2000 mot Stockholm på Måndag, Härligt! Älskar huvudstaden och ahr många vänner man ska krama lite på, inte mins systern min!





Under några av de få lediga minuterna under dagens rep satte jag mig vid datorn och fick för mig att söka på mitt namn på Altavista. Till min stora förvåning fanns det då ne hel sida om mig och min släkt. Släkttråd, bilder, årtal och allt! Skumt men ändå roligt! Den fantastiska bild som fanns att beskåda på min sida var:
image90


Inte många barn vid den åldern som har konsten att charma sin publik på det sättet.
denna bild får även avsluta dagens inlägg med en svag avsmak av gamla minnen från mitt liv.
Som den gången jag höll på att drunkna på Gotland, Då jag som 5 åring lekte delfin i bassängen, dock för nära kanten, några färre tänder och 6 stygn i pannan, Då Jens ( min bror) hetsade mig till att bada i en grävskopa med regnvatten på baksidan av ladan......Härligt! och icke att förglömma de två gånger jag lyckats ramla ner för stenmuren med åkgräsklipparen!    Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback