Studiedag...

Studiedag idag.....

Härligt med lite ledigt även om det bara är en dag så känns det super duper skönt. Lätt att få smak på ledighet men snart smäller det till med höstshowen, Per eller de andra lärarna hade tabbat sig ordentligt och lyckats lägga upp affischen på skolans hemsida i torsdags som vi elever hittade till vår stora förvåning. Allt hade vart så topphemligt tills.....ja.... men men på måndag får vi reda på allting!!



Återigen i Göteborg för att hedra mitt yrke för en sista gång denna säsong och vem vet, kanske för alltid. ska i allafal ge allt imorgon i parken och försöka njuta av varje minut. La Kanina Deluxe kommer det bli!!


Vart på balettakademien ikväll och sett deras musikalföreställning med Denny, Jenny, Magnus m.fl. Roligt att se och peppar verkligen mig för att satsa ytterligare lite mer....
Bor hos Hatti i helgen, känns lite som det gjorde förut.. pratar oss genom nätter... kul som fäään har vi ihop och ja.... finns inte så mer att säga.... Älskar den bruden!!


image74

Dags att titta lite på kudden.... God Natt

Kommentarer
Emma

Vet du, nu känns det JÄTTESKÖNT att jag också vet vad temat på höstshowen är.. Tur att du pressade mig lite ;)Längtar till måndag!
Hoppas du har det bra i Göteborg och att du njöt av kanindräkten idag! Vilken fin bild på dig och din kompis förresten :)
Ses på måndag vännen!
Puss!

2007-10-13 @ 10:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback