Upp över mina öron.....

Hemmet har blivit fritidsgård fast det egentligen inte borde, Håller med till fullo men vet hur jag är! Sorry!



Fick höra av en föreläsare att allt vi gör i våra liv egentligen bara är på låtsas.....funderar på det ibland!


Dagarna är stressiga och sjukt mycket grejer att göra. PR mail till media, sätta koreografier, repa stämmmor. Irritationen kommer smygandes allt som oftast fast den inte borde. En vecka kvar av omännskliga reptider och sen är det dags för ett välbehövligt Lov för vår del.



Repar förbrilt på min Solosång, Upp över mina öron med tillhörande dans inklusive stegar! Hmmmm....Roligt med danser som är lite annorlunda.... Show kommer det bli!


              





Helklass rep, Medley 1






Ta Hand om er!

Kommentarer
sara

saknar och älskar dig

2007-10-21 @ 18:59:33 | http://snara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback