Älskade vänner,,,

Mycket konstiga och framförallt tråkiga saker har hänt i Bjärnum så valde att besöka hemstaden även denna helg....



En av de personer som jag tycker mest om i hela världen, personen som jag har delat allt med, svårt som lätt, personen som jag har bråkat, gråtet och framförallt skrattat mest med i hela världen, personen med mest fräknar i min bekantskapskrets kom hem över helgen för att hälsa på, Mathilda Möller, Saknar henne som attans!

Men äntligen fick jag träffa henne och "gänget" var samlat igen....

Fredagens Mission var att få mig att se Titanic för första gågngen i hela mitt liv..... somnade som vanligt!

Mathilda även hon har emigrerat bort från Falkenberg och jag beslöt oss för att kolla in stadens utbud på affärer.... hmmm av någon konsig anledning hade jag förväntat mig mera men fråga mig inte varför... fyndade en skjorta till kvällens utgång... Även denna aktivitet slutade i smärre självmordstankar. Eller mer konstaterande att det inte funkade..... Avslutade kvälllen med en Kebabrulle och cyklade hemmåt. Det var precis som vanligt..... för en kort stund kändes det som vi var tillbaka i gymnasietiden och Tildis och jag cyklade hem som vanligt, men ändå var det inte så. Snart skulle hon tillbaka till Linköping och till Bjärnum..... Trist!

Saknar Emma.....


Idag är jag exakt 6935 dagar gammal.... det innebär även att jag är 105 hund år, 88 katt år eller om man hellre vill räkna det i griaff år så e jag 58 år gammal! Härligt att veta! På torsdag ökar det med ett år....

Caroline och Mathilda....

                                                                           
                                                       
                                                    

                                                                     

                                                                      


                                    Tack för ni finns!




Kommentarer
Tildis

Jag saknar ord... älskar dig!

2007-09-23 @ 16:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback