Ännu en dag i musikalerna fantastiska värld...

Ännu en dag har gått i musikalernas fantastiska värld, nägra kråkor men även en hel del skönsång har kommit ut.
Ibland blir man nästan lite förvånad över vad som kommer ut ur truten på en. ingen teknik men skit samma.

Som min kära syster sa till mig: "Cyklar du långsamt så ramlar du, alltså måste du sjunga starkt för att det sak låta bra" Riktig klyftig syster jag har..... Tycker mycket om henne =)




I want to be a part of it, New York, New Yooooooooooork!!



Höstlovet är räddat, Stockholm, här kommer jag! Weeee...


Detta Marcus Gustafsson dirket från Händelserna centrum, Bjärnum!
Tack för i dag och på återseende!

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback