Hipp Hipp Hurra.....



Alla har väl någon gång tänkt som barn: "Fy för att bli gammal för då firar man ju inte sin födelsedag på riktigt, alla vuxna säger att dom e nöjda men det är man säkert inte, man måste ju ha tårta och en massa paket, annars är det ju inte på riktigt!"

Man fan jag har lyckats fylla år (just idag faktiskt) utan att få några större ångestattacker över att jag inte fått några paket m,m.

Steg upp i gryningen för att fixa det sista till tårtorna som jag bjöd klassen på idag, Det blev uppskattat och det var ju toppen! dagen har annars varit som en av alla andra dagar fast med fler kramar och många fler sms och samtal än vanligtvis..... Blir galet glad av bara tanken på att folk hör av sig vare sig det är samtal eller sms. =)

Imorgon går systern min in i den livsepoken då man börjar baka och koka upp alla äpplen och andra grejer som finns i trädgården. Hon fyller nämligen 35 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa Galet Coolt! Inga ler serietidningar utan mer damernas världe och endast Marianne som godis..... Det är vad en riktigt mogen kvinna sysslar med! =)

Känns faktiskt lite som att det där kalla gråa vädret som hängt över oss nu typ sen vi kom hit, har upphört just för idag, undra vad det kan bero på.

Ikväll blir det gott vin och mys med de närmaste..... Härligt!


Imorgon är det dags för Jazz-redovisningen, Salongen 9.00 Härliga Tider! Måste repa lite ikväll också!!



Puss

image31

Ps. Den fruktade Mikrofon-frisyren har börjat infinna sig!  KP = Kris & Panik!!


Kommentarer
systeryster

Marianne...huh Jag vill ha laaakrits! O pilsner. O italiensk påskkaka.
Haren i trädgården verkar föredra päron framför äpplen. Vet inte vilken ålder det pekar på.
Förresten, var hos frisören häromdagen. Har mer hår än du, men nu e de mörkt igen. Superfint blev det. Vattenkammade Snoken rekommenderas.
Äpplepaj, någon???

2007-09-27 @ 22:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback