Jag Finns!

Nu finns jag....

Bloggen har blivit till en allt sötrre del i vårt samhälle och vill man vara hipp och finnas också för den delen måste man kasta sig in handlöst i bloggvärlden, Och det har nu även jag lyckats med. Inga magplask eller vidare skador har upptäckts hitills men det kommer säkert det med....



image1

Äsch, varför börja med att dega..... Del Rapport ur Marcus Göran Helmer:s liv. Din vän i bloggvärlden!

Nyinflyttad till meteroploen Bjärnum som ligger beläget ca 17 km norr om Hässleholm djupt i skånes skogar.
Man kan fråga sig varför, Jo för att plugga Musikal 1 år på Musikteater skolan. Jag trivs som fisken i vattnet även om vännerna hemma i Falkenberg och kaninerna på Liseberg fortfarande skriker i mitt hjärta. Finns jag fortfarande??

Blir nästan illamående av allt detta cyberskrivande, tar en paus.... Men jag är tillbaka, när du minst anar det =)


Ta hand om Dig!
Kramar Marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback