Back in Byn

Bloggen har bråkat ett par dagar.....
Just därför som jag har varit inaktiv på bloggfronten. Förlåt!



Då var man tillbaka i byn som ligger alla varmast om hjärtat. Byn där man har plastblommor i fönstren som matchar färgen på gardinerna. Helt fantastiskt!
Måndag och första skoldagen efter ett skönt lov, medger att det var lite jobbigt att vakna och komma tillbaka till livet.


Idag har vi börjat med våra "Works-dagar", Har dans hela dagen idag och egna koreografier som gäller. Insperationen har liksom sinat lite efter lovet. Snart är det dags för alla sökningar och audition. Orkar inte stressa upp mig riktigt men det är fullspäckade veckor fram tills dess.


Ja ja.....in i danssalen igen.....


Efter håret blev klippt på lovet tycker vissa i klassen att jag är toklik Calle Norle´n, hmmm vet inte riktigt om jag kan hålla med om det.


image195

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback