Blogg och snyftfilm....

Mannen myten, legenden, Per Nyberg sitter vid min vänstra sida och blanerar sitt fortsatta liv som bloggare...Härligt Per!



Har genomlidit en dag av rastlösthet och inte gjort ett dyft typ.
Sånglärarna har glömt mig och någon sånglektion finns inte i syne på långa vägar. Suck

Hade mys och filmkväll med min trogne vapendragare, Sofie Jung som min mamma hade sagt. Vet inte rikitgt varför hon kallar Soimage197fia vid efternamn och ingen anna. konstiagt! finns ju inte överdrivet många Sofia i mitt liv. Kanske i hennes!



Äntligen, efter en hel termins planering och diskussion såg vi slutligen " Dagboken" igårkväll. Kärleksfilm på högnivå hade jag blivit lovad. Till och med bättre än "Holiday"....tvivlade. men ack vad jag bedrog mig.
Kanonfilm och ögonen var inte torra mot slutet! Se den....






Tack för denna gång!






Kommentarer
Malin

hmm kanske något man borde se då!

2008-04-10 @ 12:17:56 | http://lillamalins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback