To be continued...

Helgen är återigen över...

Ännu en vecka i skola med högt tempo och massor att göra. Ganska så lugn början idag men imorgon är det återigen dags för WORKS-dag. Då är det Drama som står på min lista. Ska bli roligt att få jobba ordentligt igen!

Fått allt material från Liseberg nu som det gäller att lära in....
Fan va peppad jag är och det ska bli så fruktansvärt roligt!


Kommit in i en sakna-mina.-vänner-period. Galet mycket faktist! Ringde till Caroline igår som är i Australien, Råkade väcka henne pga av all tidsskillnad men roligt att höra av henne lite iaf. Åhhhh.....

9 Dagar kvar till jonas Gardell
Halmstads Teater!
Tjoooohej!



Nu ska jag kissa och sedan repa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback