Dan för dopparedan...

23 December och året är 2008

Lämnat Göteborg för att spendera julafton hemma hos mor och far på landet.
Gråväder, gröna gräsfält och den vanliga stressen är några av de faktorer som visar på att det faktiskt är jul.

Julstämningen har inte kommit till mig måste jag nog erkänna. Inga bak eller pysselstunder har hunnits med och inköpen av klappar har skett i en hast de senaste timmarna.
Men men, Bara Karl-Bertil kommer så tror jag att allt skall ordna sig.

Gröt och mys hemma hos Faster nu ikväll. Tradition!
Och som ni alla vet, traditioner får man inte rucka på.


Älskade lilla Harriet finns nu inte längre.
Vart trött och hängig ett tag men så till sist fick hon somna in igår.
Trist men jag tror hon har det bra med sina små hamstervänner.


Kul med all respons av media från gårdagen välgörenhet på barnsjukhuset.
Tack ännu en gång alla fina barn med sina familjer!


Kram på er alla!    

Kommentarer
Anonym

hej babe ! fina korten var från barnsjukhuset =) måste varit jättegivande...



Du, vi måste ringas och planera inför nyåret...du, jag o robin skulle ju visst stå för nattamat och kaffe om jag inte minns fel :) God Jul på dej gubben så hörs vi snart ! Puss&kram

2008-12-23 @ 19:28:29 | http://christah.blogg.se/
Henrik Olsson

God jul och gott nytt år!

2008-12-24 @ 11:16:12 | http://dagboken.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback