Snart till ända....


Sista veckan i skolan har nu kommit halvvägs...

Sångredovisning, luciarep, musikalredovsining, Spexrep är typ det vi sysslat med på helti de de senaste dagarna.
Min hals har krånglat till sig ordentligt och det känns inte alls roligt.
Känns som man aldrig ligger på topp ungefär.

Sångredovisningen gick förhållandevis bra tycker.

För en kille som överanalyserar allt efteråt och går och ältar känner jag mig nöjd.

"Calleth You Cometh I" iballadform gick hem, även en hel del tårar siktades i rummet.

Kul att höra alla i klassen....


Luciarepen har flutit på mycket bra tycker.

Som alltid när det är mycket folk inblandat blir det en hel del snack

och ifrågasättningar.... Suck

Bästa på hela veckan var bytet från Lucialinnen till kostymbyxor och skjorta på oss killar.

Snyggt!!


Musikalredovisningen gick också riktigt bra.

Tjejerna i klassen var riktigt duktiga.

Vi killar har typ aldrig kunnat repa alla ihop en enda gång men lyckades sätta alt hyffsat bra iallafal.

Avslutade dagen med ett genomdrag av spexet inför publik, som då självklart inte går på skolan.
Många av skämten som är intärna gick inte hem som väntat... Men men...
fick bita mig i läppen vid ett antal tillfällen.... inte pga av skratt dock... suck


Imorgon är det dags för Lucia
Två tåg, första kl 09.00 andra kl 18.00

Stryka skjorta och sova....... Ses och hörs!


 

                                                                                Musikalrepetition...


                                                                        
                                                                      Jag och Agneta                               Anna


Kommentarer
Anonym

Haha! Marcus, är bilden på dig och mig tagen på scen av "turist - Anna"?! Jag ser ju galen ut ;) Du me för den delen ;) trevligt lov puss

2008-12-16 @ 22:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback