Kavalkad av ingefärste och sena nätter...

Tänk att en vecka av att göra Ingenting kan gå så förbaskat fort....


Reste från Bjärnum med avklarat genomdrag med ljud och ljus, trött kropp och en sjuklikhet som låg på ca 70% i klassen. Nu är jag tillbaka med genomdrag med allt ikväll och ca 30% sjuklighet....Där inräknas min trasiga hals.
Har vart duktig och klätt mig varmt men ändå har halsen pajat. Försöker ta det lugnt men känns jobbigt ändå...
Denna veckan kommer alltså att innebära sista rep på allt som finns, en massa ingefärste så att halsen börjar bli glad igen och framförallt.....sena nätter....

Ikväll är det alltså dags att för första gången någonsin sätta ihop allting. Dagen har ägnats åt tekniska grejer, mic hit, mic dit, sort där o här.... sånt som man egentligen inte alls tänker på men som måste klaffa....

Sportlovet spenderade jag till viss del hemma i Falkenberg men till den största delen i huvudstaden. Det har varit en enda härlig Cafeturné.....täffat folk både här och där...trevligt värre.



På Fredag är det premiär.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback