Pirrig....

Helgen börjar gå mot sitt slut och Herr Sjögren har äcklat hela landet med sin Europasmör-låt....

Igår var det premiär för Melodifestivalen 2008 och som vanligt startades allt i Göteborg. Sveriges framstjärt!
Blandad kompott av låtar, allt från sockertoppsflickan Amy Diamond till Christer Sjögren....
Sen självklart mina hemtrakters stolhet..... Face-84..... Nästan beredd att försvara tjejerna lite för så mesiga o som dom var igår är dom inte vanligtvis, fan klanka ner På Wille Crafoord istället som lagt ner td på att skirva en låt om killar på vinden i en bus av hönsnät.... Kräckattack!!

Hade lite mys hemma igår med några vänner. Bland annat Tranås stolthet, Sonny Enell. Love Him!
Hemmabyggd pizza, vin och en massa struntprat så var kvällen gjord. Blev ännu bättre när Julia o hennes käre vän "Sumpen" stormade in i lägenheten efter en spontan trip till Köpenhamn.... Ville kolla deras promille i det tilläfllet!

Aktiv som jag är nattetid fick jag för mig att sätta upp alla mina foton på väggen, studenten, familjen, Liseberg, konserter, Ebba, Bjärnum, sommarteatrar, vänner m,m..... Slutade med att jag fick en dipp av alla minnen och idag saknar jag alla otroligt mycket....



Kommit på mig själv sitta och skriva om ord här i bloggen hela tiden, väljer liksom Mycyket istället för att förkorta det till mkt ifall min kära mor elelr bror för den delen skulle lägga sin tid på att läsa det och inte förstå. Ville bara göra det tillägget!


Idag skiner solen över Bjärnum grå landskap...krokus och snödroppar börjar titta fram och man blir så där pirrig i hela kroppen....nästa vecka är det Alla Hjärtans dag....Måste ut o hitta någon att va kär i innan dess....suck!
Det är liksom solen som torkar upp allt vått på marken och det enda som ligger kvar är all sand sen i vintras. Två killar försöker ivrigt testa sina nya In-lines på vägen, men utan större resultat. allt grus fastnar liksom sådär härligt i hjulen så det bara tar STOPP! Härligt med vår!


Ut i solskenet springer jag nu...
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback