Back on track

Lika snabbt som ostbågarna äts upp tog det sköna och välbehövliga jullovet slut.
Lovet som hade innehållt ganska så mycket ändå
.
Partaj, Shopping, Skidåkning, Hosta, Julklappar, God mat, och en massa snö (observera Norsk!)

Var och såg Arn- Tempelriddaren med familjen sista kvällen på lovet, Sådär är väl mitt betyg, Funkar inte hela vägen med snygga riddare och vackra kvinnor som sätts i kloster och någon fånig berättarröst som man känner igren från filmerna i skolan om hur vätemolekylerna fungerar. verkade även som om rollbesättningen inte fungerat helt fullt ut heller. Mikael Nyquist, Stellan Skarsgård, Gustav Skarsgård och till sist, SVEN-BERTIL TAUB!!!
Vad gör herr Taub där mitt i medeltiden?? Annars kanske så snygg film, lite av Sveriges Sagan om ringen.....

Med nylagatand (dock inte hål) satte jag mig på tåget mot Bjärnum. Drygaste resan jag gjort, säger bara det....Suck!
Möttes av mina kära vänner med samma energinivå som 4 åringar som druckit på tok för mycket cola.....Saknat dom tokmycket!!




Sista terminen - Gäller att höja tempot lte extra om man vill vidare. Steppen hade sin premiär på skolan igår till allas förtjusning och kanske till Emmas och mian grannas stora Fasa! men men, Riktigt bra klang i betonggolvet på toaletten, åch då har vi ännu inte testat badkarlet ännu!   =)

image123

Temadag CLOWN stod på dagens schema. Morgan från Malmö som jobbat med olika clowntekniker hade kommit till oss för att göra oss lite visare inom just denna gren. Galet roligt har vi haft det, Tycker jag iaf. Sysslat lite med de tidigare så var inte helt nytt..... Men med rester av clownsminket och blåsor på mina små stepptassar tackar jag för dagens inlägg...... På återseende!!


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback