Dags igen

Två dagar av ledighet har återigen gått..

Känns som det är väldigt kort mellan varven som jag är ledig två dagar, Hmmm...är det för att jag har speciellt roligt? Inte roligare än vanligt tror jag.

Igår var dagen då Marcus hann med ganska så mycket av de som han länge velat.
# Tvättade, första gången i nya tvättstugen....
# Uppgraderade sitt telefonabbonemang, Ny telefon!!
# Beställda bredbandet kom och jag kopplade in det, SJÄLV!
# Mysigt fika med Hatti...


Det var en bra dag alltså.....

Blev uppringd av Hallands Nyheter angående olyckan med Rainbow på Liseberg som inträffades i Tisdags. Trist det som har hänt och beslutet på att Rainbow ska skrotas för gått är nu lagt. Mycket skriverier och blir fruktansvärt irriterad när man själv har en del av svaret men överallt annars står det annat, folk som krossats mot marken och det var tydligen blof överallt.... shit! Jaja... Idag var det tydligen dags igen, Lisebergstornet stannade och ett gäng människor blev fast ett par timmar. Trist det med, men saker händer!


Denna veckan är det tomt i sängen bredvid mig....echo echo....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback