Natt-rapport

Temperaturen har sjunkit till mänslig för tillfället....

Legat hemma och sjukskriven från jobbet nu i två dagar. Sprängande värk på höger sida av ansiktet. Att jag aldrig lär mig hur man ska göra för att hålla mig frisk. Ni ska veta att det är inte det roligaste att ligga inne när solen strålar och det är typ 30 grader ute... För när det är 30 grader ute är det typ 40 graer i vår takvåning.... Härligt!

Men nu nattetid är jag pigg efter en hel dags sömn och kan börja leva igen när det inte är fullt så varmt. Balkongdörren är öppen och svalkar ännu mer. Det doftar verkligen sommar nu.  Imorgon börjar min "semester", och sträcker sig ända till lördag. Skönt, ska försöka bli frisk på riktigt!

EuroPride har inletts i Stockholm. Hade vart bra roligt att vara där men blir inte så.
Kanal 5 har någon Homovänlig vecka, hahah blir lite lätt trött. Allt innehåller något som har med pride att göra. Det konstiga är att det bara visaas upp det dåliga med att vara HBT-person, Folk som mördas och misshandlas. Fan kolla på alla andra som e glada också... Såg förrsten en riktigt bra film nu ikväll som tillhörde kanal 5:s homotablå: "Unexpected Love" hette den. Riktigt bra!


Love To You All


Psst....

Förresten är det numera är det inte bara förbjudet att lämna sina stackars djur i bilen när solen strålar som mest. Det gäller även alla barn. Bara så att ingen misstar sig.... Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback