Detta har hänt...

Kort sammanfattning...

Föreställningarna som Riddare Rosentagg i Söndags gick kanonbra. Toppbetyg! Kaninerna var grymma som alltid, mycket och glad publik och då blev även jag glad.
Hade en massa vänner som var där och kolla. Oerhört glad att ni kom! Betyder jättemycket!
T A C K ! !




Sommaren 08 har inneburit en hel del biobesök för min del. Bra rabattkort och en massa olika filmer.
För exakt vecka sedan såg vi Mamma Mia, för min del för andra gången. Sjukt bra! Idag var det tänkt att se Sex And The City men vid ankomst till biografen ändrade vi oss hastigt till : "Every Boy Loves Mandy Lane", Skräckis.

Samtal med kvinnan i kassan:
- Vi hade tänkt att se SATC, men den där Mandy Lane är det en skräckis
- Ja det stämmer
- Men är den bra då?
- Jag har då inte sett den men den ska va bra om man gillar sådan slags film...
- Jaså, vadå för slags film...?
- Ja ni vet, ungdomar som mördas!
- SKITBRA den tar vi!!

Hahaha, Filmen var väl kanske helt okey. Lite tradigt med skräckisar, blir aldrig rädd längre som när man var liten och hade sett Scream eller Jag vet vad du gjorde förra sommaren.... Men Men


Nu är det bestämt!
Kommer hem Torsdag och Fredag i veckan, Ska bli roligt....


Ps. Repris av Allsång på skansen, Anders Lundin vrkar ha lite åldersnoja eller nått. För små kläder med ändå lite piffig, Funkar inte riktigt, kan ingen hjälpa honom?
På tal om allsången, Imorgon Tisdag eller typ idag om man ser till klockan så skall Stefan min sånglärare från Bjärnum vara med och sjunga med sitt band VOCAL SIX... Missa inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback