Nyupptäckt...

Helt ovetande om en grym kunskap...


Man stöter ständigt på grejer som man inte hade en aning om. Speciellt om människor i sin egen närhet. Det kan vara att någon har en kapsylsamling hemma i källaren på typ 6000 kapsyler ( som jag), att någons högsta dröm är att öppna en butik där man bara säljer stenar eller som i detta fallet. Att man hittar en flicka som är helt full av kreation och galet duktig på att teckna och måla.

Sannie, 18 årig tjej från hemstaden Falkenberg, lärt känne genom olika teatersammanhang. Fantastiskt duktig på scen är en självklarthet men när jag fann detta i hennes blogg kände jag att var var tvungen att sprida det vidare.

Med tillåtelse av Sannie fick jag dela med mig avhennes alster.....
































www.metrobloggen.se/sannie



Kommentarer
Sannie

så vackert skrivet, tack Marcus !

2008-06-23 @ 23:13:01 | http://www.metrobloggen.se/sannie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback