Rosentagg.....

Ett par dagar utan underättelse till bloggen.....

Idag är det dagen D.
Idag är det nämligen min tur att axla huvudrollen som "Riddare Rosentagg" i kaninmusikalen på "Lilla Scenen" på Liseberg då såklart!
Ska bli riktigt, riktigt roligt, har även med mig värsta dreamteamet på scen! Tjooohej!


Blev igår uppringd av Hallands Nyheter, Tidningen hemma i Halland. Dom hade tydligen blivit tipsade om att jag skulle spela just huvudrollen och var intresserade av att göra värsta reportaget om just mig. Gaaaaaaaaaaaaaaaa Skrämmande om något. Någon kvinna hade mailat in och tyckt de.... Hmmmmm

Ja ja, slänga i mig frukost och och iväg till parken...... Här ska de Koppetikoppas!!

Kommentarer
Andreas

Hoppas det går bra!!!

2008-06-30 @ 21:27:51 | http://yrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback