Extreme Mega Flasch Ultra XXL Ultra Giga Mega Party!

Premiären är gjord utan större missöden och lika så andra föreställningen....

Om man sen kommer till Premiärfesten som vi valde att lägga dagen efter för att kunna festa ordentligt blir det SVART!
Alla samlades på byns stolthet, Tre Hammare för att fira den lyckade premiären med en bit mat och lite god dricka. Allt verkade gå helt smärtfritt fram till en början men sen så.... Alla ahade laddat så hårt inför den sena premiärfesten så man kunde liksom känna doften av ambulans och magpumpningsmaskiner, Härligt!

M I N N E S L U C K A !

Efterfest är något som är så nedrans överskattat, alla pratar om det men blir aldrig någon vidare hit, förutom i Bjärnum City! Alla samlades Hos Johan, Sara och Elia, i mitt grannhus för att fortsätta kalaset efter stället stängde.
Herre Gud! Elever och lärare låg på samma nivå för en kort stund.....menar då typ golvet.

Överallt var det folk, gala dom attans, LUS:are, M1:an och lärare.....alla var samlade av ren kärlek! hahah
Festen var inte längre en efterfest utan en:
Extreme Mega Flasch Ultra XXL Ultra Giga Mega Party!

Vaknade upp dagen efter, lite före lunch med en obehaglig känsla av att inte veta var jag var och den stora frågan, Vad fan hände...? Tror inte rikitgt någon kan svara på det, väntar med spänning på att få se alla bilder som togs under kvällen.....



Blev på tok för rastlös i min bakisångest liggandes i soffan i går (söndag) så var tvungen att ta mig hem till Falkenberg. Bror var söt och hämtade mig i Halmstad. Lite tradition att kolla på "I En Annan Del Av Köping" hos honom och Sofie. Fan, grät nästan när de tog emot pris på kristallengalan igår.... Galet gulligt!

På Måndag åker Caroline till Australien för att vara borta i 9 Månader.....förtvinar bort redan nu.....


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback