Taggad till tänderna...


Nu är det snart dags igen....

Torsdagen bjöd på resa till Göteborg med mysigt café besök tillsamans med Linda, Maria och Dagge. Fantastiskt roligt att träffa sina kära medarbeta igen. Speciellt nu innan Linda går över till "den mörka sidan" av parken, Gasten. Hmmm.... Man kan fråga sig varför men men....

Infomöte för Underhållning - Härlig stämning! Kramkalas och koasartat mycket nya människor som börjar jobba i sommar. Kommer endast ihåg Emma. Hahah... Nyheter i parken, säkerhetsgrejer, Lilla Scenen m,m.
Jag är nog en av de få som älskar infomöten, speciellt dom på Liseberg. Lite som julafton eller nått tror jag... man vet alridg riktigt vad som kan hända.

Ialla fal, en ny säsong på Liseberg betyder ju självklart en helt sprillans ny sprakande gnistrande otrolig säsong på STAGE DOOR, Haket som alla vill vara på. Dag som natt.... Vissa hade tjuvstartat förra veckan men igår var defenetivt premiären. Invigde nya söta små människor också.... roligt med nytt blod!


Stage Door...


        

  




Uppe kl 03.00 i natt för att köra mina päron till landvetter....en vecka av sol och värme i Egypten.... Fy fan!
Förresten är det inte jag som tycker det är ball med centrerat, bloggen knasar sig ( Som alltid)


Puss

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback