Redovisning....

Solen skiner och det var lite småkallt när man först kom ut genom dörren i morse. Samma känsla som när man skulle gå till skolavslutningen, det var lite småkyligt ute men man skulle ändå ha på sig sina nya fina byxor och den kortärmade skjortan....

Barnteater- Redovisning idag, mysigt att få se vad alla ha kommit fram till och behövs inte mycket engagemang än att bara njuta av stunden. Träffades ett stor gäng utanför vårt huis på gräset igår kväll. Grillade, drack lite vin och bara hade det allmänt trevligt.
Förstod verkligen hur lite tid vi har kvar här nere härom dagen när jag var i tvättstugan för att boka tvättid..... Snart tar den söta, lite småjobbiga Bjärnumsagan slut......


Besked angående Balettaka
image205
demien kom igår.... utan förvarning började de ringa runt till de som kommit in. Alla blev som i upplösningstillstånd och jag själv reagerar med precis samma känsla som när jag var liten och jag visste att det skulle bli åsak någon gång under dagen.
 

Oerhört glad för alla polare som kommit in, ska bli kul att umgås i Götet tre år till. Förresten tror jag fan det e nytt rekord om man ser rent procentielt. 7 av 10 intagna på BA är Bjärnumare i år. Säger det något?

Förresten är det nytt sökrekord hit i år också, närmare 280 pers kommer! Weeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback