Irritation uppstod...

10 mil söderut med sköggiga vännen...

Släpade med mig Metal-Mannen (anton) och sätte oss på tåget ner mot Falkenberg.
Sara och Mathilda, två av de finaste brudarna i världen har nyss fyllt 20 och skulle ha gemensamtkalas.
Efter en vecka av lurendrejeri om att jag tyvärr inte kunde komma pga, pengabrist och skolrep var det nu dags att åka ner och överraska dom. Sara hade tydligt listat ut en del redan men blev ändå rätt överraskad. Mathilda därimot hade gåt på allt och var närmast förbannad på mig som var en sådan dålig som som skulle missa hennes fest. en icke...


Mysigt och trevlig kväll i snuttans hem i skogstorp. Ledde till kort utekväll för anton och mig. Blev intrixade bakvägen på Grand hahah.... ja vad ska man säga...
Kul att träffa en massa folk från stan som man inte sett på länge...
Inte minst Frida och Anders.... hmmm...

Hmmmgrufle.... affraagllli...

Stressade hem till götet igen nu på eftermiddagen för extrainsatt julspexrep på skolan. Det är nu allas riktiga sidor kommer fram, alla vill synas oc oerhört rädda för att  missa en enda chans att synas.... Irritation uppstod. Inte minst hos mig....


Irriterad....




Hemma i sängen igen.... allt detta skeddde på lite mer än 24 timmars period. Knäppt!

Anton och jag var på cirkus i fredags, sjukaste... berättar imon....


God natt...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback