Pippi och jag...

Så var det bestämt...

För femte året i rad är det nu dags för den så fantastiska jullovsteatern på Lisebergsteatern.
Fem år av astrid Lindgrens berättelse och fem år av total succé.
Karlsson och Emil är några av de som vart och hälsat på, I år är det nu dags för Pippi och hennes vänner att dundra in.

Det blir en fullspäckad föreställningen med musik, dans, spänning och massvis med skratt för hela familjen.
Med en tidigarelagd premiär med hela 5 dagar och rekord många biljetter sålda kommer detta bli något utöver det vanliga.

Jag kommer alltså spendera hela jullovet här hemma i Göteborg. Förutom 22-25 dec för då ska jag vara med familjen.
Vi börjar repa den 15.e, så jag har tre dagar av ledigt efter att skolan slutat, får passa på att vila lite då istället. haha...

Anställd som projektledare, spännande och roligt. Alltid något specillt med rep och spelperioderna på lisebergsteatern. Litet, mysigt och alla har en grym känsla. Längtar.... 

Just nu har dom hunnit sälja mer än 10.000 biljetter och extra föreställningar sätts in i början av Januari.
Boa biljett om du inte redan gjort det!
   

Mer info... http://www.2entertain.se/

Hej på´re...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback