Är jag inte duktig så säg...

En dag som gått i det exemplariska tecknet...

Kunde för en gång skull sova ut
Riktigt skönt...
Solen sken ute och kunde nog vara den sista fina höstdagen. Kom ut på tok för sent fast solen sken fortfarande.

Var i skolan ett par timmar, Dansade! Svettigt...
Promenad och fika med Anton och Sofia, som förövrigt äntligen börjar bli frisk. Halsfluss två gånger i rad med endast ett par dagars mellan rum är tydligen inte att rekommendera för någon.

Hemma igen. Pysselhumör!
En stycket lasagne, galet mycket köttfärssås, en sockerkaka och en chokladkaka, var det jag hann med innan nu sängen kallar på mig. 

Går och lägger mig med ett stort leende på munnen och med doft av sockerkaka i hela lägenheten. Mysigt!
Nu kan mörkret komma på allvar!

Tråkigt med blinkade blåljus utanför föntret tidigare ikväll. Fotgängare påkörd av bil. Ser alltid skrämmande ut med blåa ljus och folksamlingar. Hoppas att det gick bra för alla inblandade!

Har en mysig vecka att se fram emot inna lovet hägrar. Imorgon är det dags för att få lyssna på 2:ornas sångredovisning. Spännande!!


Shipp och God Natt!

Ps. Är jag inte duktig så säg...

Kommentarer
Rosen......The Ark Lover

Heej ditt Arkoholist Orginla =)

Jag förstår nite poängen eller vad du menar med ditt inlägg i gästboken, The Arks gästbok alltså......:S Kan du förklara??

Kram=)

Emelie

Jag är imponerad... :D du e ju så duktig sötnos!! ;) får ju helt enkelt bjuda in mig själv på sockerkaka nån gång...

2008-10-20 @ 16:54:18
Anna

Haha, nej tyvärr, den måste ha försvunnit :P

2008-10-20 @ 22:22:02 | http://annajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback