Uppdatering...

Är i den lilla staden vid havet...

Transpoterade mig själv ner med hjälp av Statens Järnvägar i Måndagskväll. Mjölktåg stod på menyn, inge vidare. Alltså de tågen med ett lok i var ende, oerhört förvirrande.

Visste att det hade regnat oavbrutit både hemma i stan men även här nere. Här nere märks det mycket mer, åkrarna har fått varsin liten söt sjö. Vilket jag tror att bönderna inte hoppas högt av förtjusning för.
Umgåtts med Mathilda och hennes andra hälft.

Nya paraplytearn, min gamla teaterförening har nu gjort stor succé i stan med uppsättningen av Madicken. Med långt över 1000 biljetter sålda trollbinder dom stans ungar och föräldrar med för den delen. Min ömma moder är en av de duktiga deltagarna här. Riktigt stolt över modern!!

   

Oscar, Jaha vad ska jag säga, skummare kille får man leta efter. Sköter för tillfället ljuset på Madicken och fick nöjet att umgås en stund med honom idag. Skräckblandad förtjusning. Fick lära mig det nya ordet:
Retarderad!
oerhört bra om man vill vara lite finare i mun, och det vill man....




Imorgon bär det av ner mot södern och Malmö stad....
Fullspäckad helg framför oss...
Blivit inbjuden till Premiärfesten för Jesus Christ Superstar, Champagne, bufféoch mingel, Alltid trevligt....
Även ett besök på Wallamsn salonger skall hinnas med.

Dags att titta på kudden
återkommer snarast med ny informationn angående mitt liv....


Psst...

Robert Wells, håller i Falkenbergs Kör i nya säsongen av Körslaget i TV4, jag Säger inte för mycket...

Kommentarer
Omtalade Oscar

Ursäkta mig lite här va? så jag är en skum kille å inget annat va? -.-

2008-10-29 @ 23:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback