Burrrr....

Ännu ett steg mot mörkare tider....

Nu blir det mörkare för varje dag som går. Det känns inte minst om mornarna när man traskar iväg till skolan.
Det är numera kyligt och fuktigt i luften. Den extra, tjocka tröjan är nu ett måste. Mysigt om ni frågar mig!

Tog en fika med Robban efter skolan på Franks uteservering. En ny höstjacka bör inköpas snarast, iallafal om vädret skall fortsätta såhär. Trevligt med fika!

För att pigga upp mig lite och istället vända det kalla småtrista vädret till något bra införskaffade jag mig en nu sjal, Inte vilken sjal som helst heller, utan en grå som är f y y y y y y y r a meter lång.
 Man kan även ha den runt magen och bära barn i den....
Jag ska dock ha den runt halsen. Sjukt bra att ha! 
På jakt efter en mössa och senare ev ett  par vantar... Sedan är jag beredd!


Ikväll blir det godis och mys framför dumburken, känner att jag får det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback