Fame or Shame?

Alla vill vi ha våra 15 minuter...

Igår var det dags för premiär för IDOL 2008. Ny jury och ännu fler galna svenskar som gör allt för att få synas i tv och en glimt av sina 15 minuter i rampljuset. Enligt mig har programt misst sin charm lite. Går mest ut på att visa folk som inte har någon som helst självinsikt alls. Varför inte köra helt på konceptet att hitta den som är bäst och visa de som är duktiga och skita ialla falska toner.... Grrr.... Men men, underhållning är underhållning och det är falsksången som drar mest tittare skulle jag tro.



Föreläsning om Kost och träning idag i skolan. Mycket intressant. Jag är verkligen kass på att ta hand om kroppen när det kommer till matbiten.... Marie, duktig tjej som Asperos idrottsgymnasium hade många kloka ord att dela med sig av.
Fått en mycket bättre bild om hur det måste va med maten nu när man tränar så mycket som vi faktiskt gör. Allt från proteiner till återhämtningsmål. Dåligt matintag har  nog legat som orsak till varför jag gått runt och vart halvsjuk en lång tid, men det ska ändras på. Nu genast!

Var inom Gym Grossisten på vägen hem och införskaffade Proteionpulver som återhätmningsmål och så att kroppen skall få i sig de grejerna som man behöver när man är igång mycket utan att hinna äta stora mål.
Ska bli intressant att se hur det kommer fungera!


Anders Eklund - Helt Psykiskt frisk!? Vad i helvete, En man som mördat minst två personer och som tycks vara helt oberörd med det kan inte vara helt fullt frisk. Inte om du frågar mig ialla fal. Bli förbannad!


Fantastiskt roligt!!!






Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback