Varför Måndag?

Ännu en Måndag...


Hade tvivel på om jag överhuvudtaget skulle överlva dagen men det gjorde jag.
Slitigt att dra sig upp ur sängen. Varit borta ganska så många dagar på grund av influensan jag lyckades att få men ändå kände jag inte: Tjoooohej attans vad kul de ska bli. Det oroade mig lite faktiskt...

Genomgick tre timmar med teaterhistoria och där inkluderat en balettversion av Fröken Julie...zzZZZ..
Balett och Jazz på eftermiddagen. Var rädd att jag skulle ha missat en massa och att det verkligen skulle märkas jättemycket att jag varit borta ett tag. Blev dock inte så. Ny duktig pianist på baletten, en tjej från frankrike, inga noter under hela lektionen. Jazzen funkade också bra, skönt att vara igång igen så det var ungefär där jag fick tillbaka gnistan.

Avslutade dagen med träningslära, mycket snack om stretch och muskler....

Klockan är över 22 och känner att jag borde vart i säng för länge sedan...


Gjorde en promenad genom stan för ett par dagar sedan när solen sken...

      

       

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback