Påsklovet är snart ett minne...



I takt med att påskliljorna i fönstret vissnar och tappar blad på marken går nu påsklovet mot sitt
slut för den här gången.
Nu var det klart. Färdigfirat...
Jesus är död och uppstånden och jag kan knappt bärga mig tills nästa år då vi ska fira det igen!

Påskliljorna är som sagt inne på slutspurten och tillsamans med de två andra tulpanbuketterna i lägenheten ger de ifrån sig en doft som får mig att tro att 11 katter har markerat revir här.
Fina men ack så sköra...


Ser fram emot de sju sista veckorna innan sommarlovet stundar.
Svetten skall rinna och jävlar vad kul vi ska ha.
Bara om 2 veckor är det dags för audition till nästa år. Skrämmande...

Rattar in Jesus Christ på spelaren och beger mig med raska steg mot Nymånegatan...


Ta hand om er!

Ps. Nästa inlägg innehåller skvaller och nöjestips för dig som är i Göteborg de två helgerna som kommer.








Kommentarer
Mr J

Tycker du borde lägga av att skriva här nu.

Det har gått för långt och du är inte ens så bra som vissa här tycks tro.

Öppna ögonen och se, Ingen läser din blog och Ingen kommenterar. Förutom några pinsama människor!



Så snälla, Du har fel angående allt du skriver och jag håller med Tina här nedan som verkar ha lite vett i kroppen. Du är PINSAM!!



Ha en fortsatt bra Dag

J



2009-04-13 @ 18:13:03
Anonym

Men herregud om det är någon som är pinsam så är det ju du mr J!

Allvarligt talat skrattretande, varför bryr du dig?

Är det ingen som vill läsa DIN blogg och du känner

att du måste klanka ner på andra?

lägg ner!

2009-04-13 @ 20:01:34
Niklas

ps, föregående var av mig

2009-04-13 @ 20:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback