Trasig innuti...

Dag två i veckan är avklarad...

Tisdag!
Dragit på mig värk i magen sedan en vecka tillbaka.
Mina tankar har gått runt huruvudia jag ätit dåligt och så. Kanske laktos? Inte tänkt mera på det.
Men nu har jag haft jätteont i några dagar i sträck. Inklusive nätterna.
Jag har alltså fått tillbaka den Magkatarr jag hade förra våren...

Stressar helt enkelt för mycket.
Försöker verkligen ta det lugnt och släppa så mycket som möjligt men är antagligen något omedvetet.
Tvätta, diska, dansa, äta bra, betala räkningar, 
hjälpa till, helst alla som vill ha min hjälp,
helst så fort som möjligt helst NU! Funkar inte...

Så nu har jag lovat mig själv att ta det lite lugnt.
Kanske inte gräva ner telefon och dator men gömma dom under en filt.
Så var beredda!




Kram på er, Hoppas Ni alla mår bra!




"Glöm alla bekymmer, tänk inte på på nånting

Släpp allt det som tynger dig
Du vet väl
Allting är okej Nu
Allting är bra
Och inatt ska du få sova gott
Alla krav ska du få glömma bort...."






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback