Första skoldagen...


Vattenkammat hår, nystruken skjorta, strålande sol, fina skor och en klump i magen..
Det tror jag är receptet på första skoldagen efter sommarlovet för många runt om i världen.

Man gör sig fin för att det är något nytt, spännande.
Men inte för alla... Finns säkert dom som bara inte vill gå tillbaka. Som haft ett sommarlov utan bråk och stök, en frizon,
Men nu drar det igång igen.


Lovet har gått ruggigt fort i år och nu sitter jag redan här med frukosten och ska snart ta båten bort mot järntorget.
Information, Hej hej och säkert lite kramar sen hem igen.
Imorgon börjas det på riktigt. Ingen mjukstart här inte... balett, jazz.... imon smäller det, Högt!

Sambon/Kombon Niklas har återvänt från Forsvik där han spenderat hela lovet.
Skönt att ha honom tillbaka.

Blev kontaktad på Kulturkalaset nu veckan av en tidning som sett mina bilder från festivalen.
De var intresserade och ville eventuellt köpa några av mig. Nu är det klart!
Bilder på Laleh, Veronica Maggio, Motoboy och Robert Wells konserten... ska dom få köpa!

Shit vad roligt alltså, jag gör något jag verkligen tycker om, egentligen bara för min egen del, men nu blev fler inblandade. Hoppas på fler bra jobb....

Ha de!

Kommentarer
Soffan

Grattis! Va roligt! Förstår att de vill köpa dina bilder!

2009-08-17 @ 11:20:16
Snuttan

Gud va kul att dom vill köpa dina bilder, grattis!! Ha det bra första dagen tillbaka i verkligheten :)

2009-08-17 @ 12:03:35
Snora

Grattis till fotojobbet vännen, och ha en ljuvlig termin!

2009-08-17 @ 12:16:11
Marita

Grattis så ku l! Dina bilderär jättefina.

Detta är bara början....



Kram

2009-08-17 @ 17:59:25
Lotta H

Vad roligt att dina bilder blir uppskattade, Marcus. Du är verkligen duktig. Grattis!!

2009-08-17 @ 19:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback