Förvånad....


Lika förvånad över Madonnas mediokra insatts på gårdagens konsert nu när jag vaknade som jag
var när jag lämnade Ullevi i natt. Vad hände egentligen?
Hon lämnade landet direkt efter konserten i sin lilla vita morognrock och sitt enorma privatplan.
Så var allt som vanligt igen, Lagomlandet kan gå tillbaka till sina egna superstars som Herr Zelmerlöw och Johan Palm.

För en kort sekund stod Sverige i rampljuset.
Stjärnan var här och allt annat var glömt. Mord och våldtäkt fanns inte.
Allt var så lätt, men så nu.....Måndag igen!




Kommentarer
Anonym

zelmerlöw är HELT okej, men johan palm funkar inte. även om jag blir starstrucked när jag ser honom på götgatan i sthlm efter att ha sågat honom hela dagen. haha !



men madonna var cool. men inte SÅ bra.

2009-08-10 @ 11:53:12 | http://snivee.blogspot.com
Anonym

2009-08-12 @ 11:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback