kroppen i koma


Känner mig bokstavligen överkörd..... ungefär som den där dagen efter jag vart med om trafikolyckan för ett par år sedan.
Kroppen  var nog inte riktigt beredd på detta....

Ran Hamilton, skolans konstnärliga ledare och enfaldiga härskare tog sig ann oss igår. Dessa klasser är en aning speciella... Allvar men med mycket glimten i ögat och sen ett enormt tempo på de.....

Steppen traglade vi vidare med, egen coaching och sen första lektionen av akrobatiken.
Ser jättemycket fram emot dessa lektionerna. har alltid vart lite akrobatisk av mig själv på egen hand. Började lära mig gå på händerna i köket som liten....

Men idag är alltså kroppen nästintill i koma...
Ny körledare, Musikalteater och Jazz med Johanna är det som står på schemat idag.

Vad gör du idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback