Måndag ja....

Blixtvisit i hemmet....

Från hemmet tar det 4 min med båt till skolan. Det är bra! Jättebra faktiskt!
Balett och Jazz startade veckan. Tyckte det gick riktigt bra faktiskt. Hittat mycket inom baletten och det känns mycket bättre än förut.
Jazzen med Johanna är lika rolig varje gång....


Måndag betyder även Sånglektion med Fina fina Sara Lyckevi.
Mycket kunsakap i en och samma kvinna. Så är hon klok också, som om det inte räckte liksom!

Är nu alltså hemma för att hämta ett par noter jag glömde i morgonens dagliga stress.
Trycker i mig en rad mjökchoklad och ett glas mjölk.....
Tillbaka till skolan och avsluta dagen med Interpretation...

Ska börja beta av treorna och plåta till deras CV-bilder idag. Tre nu varje dag ty. Shit vad roligt att jag får chansen att göra det. Tack ska ni ha!
Ikväll kommer även KusinVitamin Ida på besök. Vanligtvis bor och jobbar hon på Mallorca men är i landet för en vecka....




Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback