Sommarslut?


Som alla vet har vi nu kommit in i Augusti månad.
Månaden där månen tydligen skall vara rund och lysa starkt orange, månaden då många
svenskar tuggar i sig röda skaldjur från både sjö och hav. Och även månaden då de flesta sommarlov tar slut....

Skyltfönstren har fyllts med skolgrejer. Mest för de yngre!
Tänk vad spännande dom ska få det. Nya linjaler, pennor, sudd och böcker.

Detta innebär även att högsäsongen på Liseberg avslutas. Folk som semestrar drar sig hemåt, stället in
husvagnen i garaget och börjar bona för den mörka tiden på året. Måste säga att det inte märktes på jobbet idag att semestrarna börjar ta slut. Parken var full av glada familjer andra människor.

Fick efter första av tre föreställningar idag hoppas in och köra huvudrollen
Joel inte kände sig riktigt bra och fick gå hem. Snabba ryck och omställning till något helt annat.
Gick bra! Nu har jag två dagar framför mig med huvudrollen och det ser jag verkligen fram emot. Solen skall
även titta fram över staden så hoppas det kommer mycket folk och tittar.

Fick många fina ord av både föräldrar och barn idag. Värmer verkligen och skall behålla dom i minnet till en dag då är kallt och behövs. Fick ett par andra ord också som jag inte riktigt vet hur jag skall ta dom....
En Pappa som besökte Kaninhuset med sina barn som just sett
föreställningen sa: " Han låter och är som en Jonas Gardell på Ecstazy!"


Men hyllar Jonas till skyarna så tar det bara som en komplinmang...

Sova och ladda inför morgondagen, Blir även en hel del foto här imorgon också så håll ögonen öppna...

Kram på er!

Kommentarer
Kusin Nilsson

Nej nej nej, jag har precis börjat min semester så inget snack om att sommaren är slut........

Det va en viss kusin Marcus som sa att han skulle komma förbi vår herrgård när du va i närheten.....Falkenberg, Okome o Axtorna är i närheten av Vessige!



Kram på dig lille pöjk!

2009-08-05 @ 07:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback