Rapport fran djungeln

Kho Pangan Lordag
12 Dec Kl 19.21
Vi ar kvar pa on men imorgon bitti kl 07.00 gar baten mot fastlandet och senare buss mot vastkusten och Krabi.
Varit slappa dagar har pa on. Stranden har varit vart stalle och solen har satt sina spar.
Jag ar inte kand for att vara den baste med solkramen men tankte att jag skulle forsoka nu pa resan, Har gatt sadar...
Kroppen skiftar i rosa och sova om natterna ar inte det lattaste.
Igar kontakte\ade vi Pangan Safari for en dagstur med dom.
Elefantridning i deras inhagning foljdes av Ormshow.... Endast vi tva p[  omradet. Kandes lite B.
Men battre blev det. Privat chauffor och guid tog oss till ett kinesiskt tempel pa ett berg och senare till Nationalpark.
Nu kom utmaningen, Vandra upp till On hogsta topp.... Slingrit och smalt, inte det lattaste i flipflop, val uppe var det en fantastisk utsickt.
Pavag ner tog guiden oss till ett vattenfall dar vi fick bada, Hurra! Hurra!
Val nere vantade bilen och korde oss till annu en utsickt dar middag vantade. Harligt!
Kho Ma, ons baste stalle for snorkling var nasta anhalt.
Klarblatt vatten, vit strand och en massa fargglada fiskar....
Dagen blev fantastisk!
Idag har vi softat en del pa stranden (aktat ryggen).
Hyrde pa eftermiddagen en moped som alla andra har har pa on.
Korde ut med kusten till Haddrin dar jag unnade mig en grym ben och fotmassage medens christa fick Manikyr och Pedikyr. Varfor man ska ha fina naglar i djungel fortst[r jag inte riktigt, hahaha...
Som sagt, vi har det fantastiskt aven om jag tanker mycket pa er dar hemma.
Julbak, stok och annat mysigt, men men. Far trycka i mig annu en fruktshake och branna flasket tills jag kommer hem..
Puss pa er!
Djungeltrekking..... (Bilderna vagrar att vanda pa sig)
Hogsta punkten....
Lunch pa balkong
Rosa skimmer...
Christa klappar ormen...

Kommentarer
S

Hallå på er! Christa som ormtjusare ser helt rätt ut! Nu är det frost i Gbg och julsånger alla dagar-men i olika arrangemang så nu får man hålla tonen rätt i mun. Ni ser ut att ha det underbart, Var rädda om er!

Kram från sångfröken

2009-12-12 @ 13:56:18
NIklas

Vilka härliga bilder marcuse!:)

Ni ser ut aatt ha det bra, fortsätt med det!

Kramar

2009-12-12 @ 21:33:06
Emma

Marcus! Vad underbart ni ser ut att ha det! Svårt att inte bli avundsjuk.. Nu går vi in i värsta julruschen här hemma. På tisdag går jag på och jobbar fram till julafton. Sådär roligt.. Drömmer mig bort till er i solen och försöker hämta lite energi :)

Ha det fantastiskt nu! Ser fram emot att ses snart. Miss you. Puss puss

2009-12-13 @ 13:33:29
Systeryster

Kinesiskt tempel i Thailand? Varför?

2009-12-14 @ 11:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback