An Arkeology

Fredagen är åter här...

och inte vilken fredag som helst. Utan fredagen den 6 Februari. Sista dagen i skolan innan sportlovet tar över.
Måste medge att folk har börjat koppla bort skolan tidigare inför detta lovet än inför de loven som tidigare varit.
Nu har det gått en månad sen det var lov sen sist. Ändå känns det välbehövligt.

Släppte kryckorna och har idag tagit mig fram för egen maskin. Tjooohej!
Läkaren upprepade för mig att jag INTE skulle förhasta mig och tro att jag är helt frisk i knät. Hmmm..
Gjorde nog det lite ialla fal.

Men men, Interpretationen gick bra idag. Första gången, förvirrad men det kommer säkert bli kanoners.

Fick två paket på posten idag. Spännande!
Ena var material för audition inom Liseberg. Kan meddela senare om vad och hur det gått.
Det andra var skivan  som Per Tengstrand nyss kommit ut med; An Arkeology.
Olika klassiska verk som jag antar att han själv har gjort men sedan även några The Ark låtar i klassiska tappning.
Mycket stämmningsfullt och oerhört vackert.



Smakprov från skivans inspelning!





Per Tengstrand & Ola Salo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback