Det halvt dolda

"Det här är berättelsen om dom som fick leva och dom som inte fick leva."

Spotify och jag är kvar i vårt stadgia förhållande. Det finns inget som kan slita oss från varandra.
Försök bara!
Veckan börjar gå mot sitt slut och finns egentligen inte så mycket att säga.
Känt mig lite småkrasslig de senaste dygnet men är piggare nu efter många timmars sömn.

Skall hoppa in i Pippi och jobba mer på scen i helgen under de fyra föreställningarna som då spelas.
Piratscenerna plus slutmedleyt. Satt DVD:n på paus och försökt hänga med. Hahah går jag verkligen en dansutbildning. är man inte har en grym press på sig att lära sig något går det långsamt.

Betyder även att min mamma som skall också spela med i Pippi kommer på besök över helgen.
Uppmärksammade nyligen fantasiska dammkollektion i hallen och köket. Hur uppstår sådana liksom.
Måste bort innan mamman kommer.



Vet inte rikitgt hur många av er som sett Jonas Gardells nya serie som sänds just nu Svt1.
"Det Halvt Dolda" Med premiär på nyårsdagen har den alltid fått mig att må lite illa. Lite mer för varje avsnitt.
Olika människor olika öden...
Fyra avsnitt skall sändas och ikväll kom det tredje, alltså endast ett kvar.
Fantastiskt bra serie. Snyggt gjord, fina skådespelarinsattser och ett grymt bra manus.
Bara att gratulera Jonas!

Om du missat den finns den att se på svt.se



På Söndag dyker Carro upp till Götet igen för att umgås lite.
Otroligt skönt att ha henne i landet igen efter nio månader.
Kommer iallafal hit och stannar ett par dagar. Mysigt!

Dags att titta på kudden och ladda inför sånglektion 8.30

Hejpå´re

Kommentarer
jesper

Hoppas du inte blinkade under min insats som dödssjuke Micke ;-)

2009-01-15 @ 23:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback