Back in town..

Hemma...

Efter en natt som spenderades på Stansted Airport var det dags att ta sig hem till Sverige igen...
Runtomkring på flygplatsen låg, satt, och stod det folk och sov, Men inte vi.
Vi lyckades att hålla oss vakna och även överleva hela natten...

Resan hem gick mycket snabbare hem när man somnade, testa!

Allt gick bra till SatensJärnvägar skulle ta ansvar för hemfärden....
Gick faktiskt hyffsat bra förra veckan motsatt håll men igår... njaeee.

Med ett tåg fullsatt av nästintill enbart golk som skulle till Göteborg och GothiaCup kan det inte sluta väl.
Hysteriska flickor i hästsvans och flipfliop sprang runt i tåget oavbrutet och gav ifrån sig hjälla skrik...
Tillhörande pubertetspojkar som långsamt följde efter de skrikande tjejerna... Det var ett skådespel må jag säga...

Invänta mötande tåg , enspårigt på sina stället pga de och pga det.... så Hepp!! 40 Minuter sena.
Hurra Hurra!

Kom till slut hem....

Idag är det tillbaka till jobbet som gäller.
Känner att det är NU min trötthet kommer pga de missade sömntimmarna....
Bara jag överlever dagen så ska jag titta på kudden tidigt ikväll...

Hej På´re

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback