Fredagsfrisk?

Fredag morgon...

Utanför fönstret skiner solen och det känns som att det skulle kunna blir en riktigt bra dag.
Lyckades bli kanonsjuk för några dagar sedan och det blev tyvärr bara värre och värre.
Var ändå på jobbet och körde föreställningarna igår men idag fick jag en sovmorgon så jag verkligen skulle kunna sova länge och bli frisk

Tro eller ej men efter många timmars sömn känner jag mig idag bättre. är inte det lite underligt.
Kroppen bygger ihop dig igen om du bara låter den göra det under lite sömn.

Cred till kroppen säger jag bara!




Högsäsongen börjar gå mot sin enda i parken.

Det är vid denna tidpunkten jag tycker det är som roligast på jobbet. Varje dag man kommer till jobbet ringlar sig kön lång utanför de stora grindarna. Unga, gamla, korta, långa, svenskar, turister, alla vill in på Liseberg.


Ps. Glöm inte kaninmusikalen Kåbojsare, spelas varje dag i Parken kl 13, 15 och 17.

En kopp te, en dusch och sen traska iväg till jobbet....

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback