Gasten

The dark side...

Så är det faktiskt.
Kaninum står för all glädje och lycka på Liseberg. Därimot Gasten, den mörka, onda sidan.
Kan erkänna helt ärligt att jag lyckats ta mig igenom gasten 2 ggr...utan ha sett ett dugg.
Första gången med fotbollslaget, sisådär 12 år, jävligt cool var jag och alla andra med för den delen, pallade man inte gasten liksom, då var man fan töntig. Hann ungefär 1 rum sen var det dags att öppna nödutgången...

Gasten är inte min kopp te om man säger så, trvis bättre i kontrollrummet där det är ljust och alla är snälla...

Idag skulle jag dock gå med Micke, fina fina Micke.... The Clown...
Har varit riktigt roligt faktiskt och inte behövt vara speciellt rädd när man själv är med huset.'

Hur det blir nästa sommar återstår att se....



Kommentarer
Sebastian

Ahh fan vad kul, FY vad avis jag är vill SÅ gärna jobba där nästa år

2009-07-07 @ 00:44:27
Anna Jarl

modigt av dig kan jag säg, jag ahr ju gått gasten ett antal ggr, lika rädd varje gång :p

synd att du inte va där när ÄBK's sommarläger va där

för då gick jag, när jag blir så rädd så skäller jag på dom och iår fick jag en av dom att börja små le åt mig.

borde vara ganska kul att skrämma alla :)

2009-07-07 @ 11:05:23 | http://annajarl.blogspot.com
Anonym

snygging

2009-07-07 @ 11:16:19
sandra

Hahahaha

Jag var på i spökhuset igår med mina polare. vi var skitskrajja. Tror du skrämde oss i vattenrummet... hahaha vadå ödet att hitta dig här!



Hälsa spökhuset

krämizz sandra

2009-07-07 @ 13:29:05 | http://saandraa.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback