Ka-Boooom!

Så lät det...

Ungefär....
Dags att köra huvudrollen på Liseberg idag igen.
Trött i både kropp och hals, men så attans roligt. Lever verkligen för att få stå på scenen och kommunikationen
som sker med barnen är fantastisk. Kände mig trasig i halsen efter första föreställningen.

Sen bara dök jag...
Värk i huvud och kropp. Snor som bara fanns där, långt in i hjärnan och som vägrade komma ut.
Så tre föreställningar idag, med däckningar emellan. Har gått bra!

10 arbetsdagar framför mig så får verkligen inte bli sjuk.... Sitter nu hemma i soffan och andas in starka dofter under handduk. trodde man bara gjorde det på medeltiden men det ska tydligen fungera för att släppa i bihålorna.

Någon annan som har tips för att tillfriskna snabbt?



Kommentarer
Joel

käka hela vitlöksklyftor! och mycket honung i tét!

2009-07-15 @ 20:12:04
Joel

och Whiskey!

2009-07-15 @ 20:12:39
Evelina

Ät vitlök,apelsiner,annan frukt och massa näspray,alvedon å halstabletter! krya på dig vännen!

2009-07-15 @ 20:26:25 | http://lijna.blogg.se/
Marcus

Gillar inte Whiskey och hatar nässpray.... men har testat det, släpper ändå inte i högra borren...

2009-07-15 @ 20:41:35
iris

ta en rå(gul)lök. dela den i fyra klyftor. koka i två dl vatten i 10 min! blanda "lökvattnet" med 1 dl kallt vatten och drick upp det fort. lovar att det fungerar. allt slem förvinner!

2009-07-15 @ 22:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback