Onsdag


Halva veckan har snart gått.
Det är alltså Onsdag! Onsdag har alltid varit min favoritdag sedan jag var liten.
Onsdag var nämligen den dagen då man slutade tidigt eller hade idrott på schemat i skolan.
Shit vad jag saknar redskapsbrännboll när jag tänker efter...

Ialllafal, det är onsdag men rutinerna har förändratsen smula sen idrottstiden.
Ska strax traska iväg till jobbet, haft lite sovmorgon för har jourtiden idag, hoppar alltså
in där någon saknas om det nu då saknas någon för den delen.

Var på bio igårkväll...
The Proposal, amerikans kärlekskomeditjafs....
I reklamen innan hade jag listat ut vad som skulle hända och det hände.
Vet inte vad det är med sådana filmer? Varför gör man sådana filmer, och framförallt, varför ser vi dom.
Tacka vet jag dom bra kärleksfilmerna som Holiday och Love Actually men det här glättigt materialet. Njaeee...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback