Sommarnatt...


Lördagsnatt...


Det är på tok för varmt för att kunna leva just nu....
Känns lite jobbigt att behöva säga det men tror att moder jord skulle må bra av några droppar väta.

Balkongdörren och alla andra fönster i lägenheten står på vid gavel.
På gården är det liv och rörelse.... "Bumbibjörnarna" spelas på högsta volym från en balkong, "När vi gräver guld"  från en annan. Egentligen skulle man kunna bli sur på situationen, det är sent och folk skriker och sjunger men jag kan inte...

Jag bara ler, för det är precis det här som sommaren är...
Jag borde sova för jag ska jobba imorgon igen, förvisso börjar jag kl 11.00 men ändå.

Slukas in i Youtube:s fantastiska världn gång på gång...

Bakade en tårta till Robin idag som en överraskning, Han kunde visst inte äta grädde... hahha, den blev infryst till bättre
tider så att säga.... (tårtbild kommer anlända inom en snar framtid)



Även ramlat in ordentligt i fotovärlden. Tänker foto dygnet runt typ.
Bär med mig älsklingen var sekund ifall det skulle komma något bra fototillfälle...
Vill utvecklas, läsa böcker, lära mig mer.....

Favvobild just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback